Känslig?

I dag har det inte blivit någon gormé middag direkt. Lunchen blev två hamburgare från gårdagen med en skiva fiber-rostbröd, sallad, rödlök, tomat och paprika-keson. *Gott* det var ju som sagt gott även i dag.
Till mellanmål blev det en knäckemacka och en banan, innan träningen. Efter träningen blev det ett äpple i bilen påväg hem. Sen väl hemma blev det faktiskt havregrynsgröt med kanel i och med äppelmos. Och knäckemacka. Det fick duga, eftersom DB redan hade ätit, så så fick det bli. Det var helt okej det med. Men ingen gormé direkt.

Som sagt. i dag har vi tränat. Basic step up blev det i dag... var verkligen skit jobbigt just i dag men det gick i alla fall. När jag kom hem åt jag gröten (se åvan) och kollade lite på tv, sen tog jag ett bad med en ansiktsmask. Jätte skönt :)

Börjar nog bli lite extra känslig. Löjligt känslig. Undra hur många som grät när dom ser en familj mötas. *haha*
Har sett några avsnitt av fredstyrkan som gått på  onsdagar på tv4. Och i dag var det sita avsnittet och militärtruppen återvände till sina familjer i sverige. Och när själv befälet kom till ankomst terminalen så visste han inte att frugan skulle möta upp redan där, så han blev helt paff och rörd. Då började jag också gråta... *nörd*
Men det blev så fint på nå sätt... *haha* Förstå att vara i från sin lilla bäbis och familj i 6 månader. *fyfarao*


Nu sovdags..
Natti natti

EM♥

Kommentarer
Postat av: evelina

haha jag är likadan, får tårar i ögonen till det mesta =)
och träningsmotivationen kan ju inte alltid vara på topp, bara man gör lite de dagarna ska man vara nöjd!

Nej jag vill inte bo i eskilstuna, men vi får ju se var han får jobb. Först är det exjobb ett halvår och då spelar det inte så stor roll. Han kommer ju pendla då om han skulle få i eskilstuna eller någon annanstans som är långt bort.

kram!

Postat av: Anna

haha låter som vi är lika på även den punkten. gråter till varje avsnitt av greys anatomy, kan inte titta på extreme home makeover utan att böla som en bäbis :P

en vecka kvar.... :D

2008-02-21 @ 09:19:57
Postat av: Lina

jag grinar till Grey och till one tree hill. för att kompensera det måste jag vara elak mot rh sen. haha

2008-02-21 @ 16:57:11
URL: http://pinkelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback