Middag :)

image188

Nu har vi ätit. Kvällens middag blev ganska tidig men GOD!
Hemmagjorda hamburgare med vitlök, cayennepeppar, chilipeppar och paprika kryddning. Inte starkt alls, bara smakrikt. Hammburgarna serverades i max egna Frisco bröd (som säljs på ica) med rödlök, sallad, tomat, ost och keso med smak av grillad paprika. Super gott var det! Frisco brödet skulle jag nog kunna leva på helt underbart gott. Tror det är majsbröd av nå slag...


Nu är jag super trött. Har visserligen varit det sen jag kom hem från träningen.. 


Nu ska jag greja vidare!

CIAO!

EM♥
 

Kommentarer
Postat av: Lina

är den där keson god alltså? har inte vågat prova :P

Postat av: evelina

haha mmmm, låter gott =) det var gott här med kan jag lova!

hoppas din dag har varit bra!

kram

2008-02-19 @ 19:17:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Miss Biii

Den är jätte god den där keson!!

2008-02-19 @ 21:30:23
URL: http://almabeatrice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback