PENSIONÄRS JÄVEL!

jag hade skrivit ett skit bra långt och välinformerande inlägg om kärringen som "snodde" min tvätt tid, men skiten försvann så jag drar det lite kort.

jag har setat och pluggat med näsan framför skärmen hela förmiddagen och nu även halva eftermiddagen. Jag hade ingen som helst aning om vad klockjäveln var eller att jag skulle tvätta just kl 14.
14:30
JUST JÄVLAR, TVÄTTA!
Slänger i hop två STORA säckar med kläder och springer ner till tvättstugan. Möts av en gammal kärring "Är det du som ska tvätta, jag väntade in i det längsta" "Ingen fara" , trallar jag som en glad jävla lärka, fast jag egentligen ville slå sönder knäskålarna på kärringen. 
Fan pensionärer behöver väl inte tvätta en fredags eftermiddag, dom har ju hela livet på sig att tvätta EN LITEN ica kasse med tvätt. NEJ självklart så MÅSTE hon tvätta en fredag.
ja jag vet att det är mitt eget fel att jag missade tvätt tiden, men vafan jag kom ner 14:35. "VADÅ VÄNTA IN I DET LÄNGSTA"? *fjfjkfnajnfakmflkan* 
Endel pensionärsjävlar lever enbart för att förstöra livet för oss fortfarande LEVANDE människor. FAN!

jaja, just nu drar jag alla över en kam, men så är det när en pensionärsfan snor min tvätt tid!
JÄVLA KÄRRING JÄVEL!

UNGDOMEN has left the building!

EM?

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, men fatta vilken jävla liv det hade blivit om det var du som tagit hennes tid 14:35 när hon stressat ner? dom är så äckligt jävla diskriminerande dom där gamla gamlarna. fy fan.

Postat av: Lina

låsas in på hem borde dom göra.

2008-02-22 @ 15:38:53
URL: http://pinkelina.blogg.se
Postat av: evelina

hahaha! men jag håller faktiskt med dig, många pensionärer tar alldeles för mkt för givet att vi ska göra exakt som dom vill bara för att dom är älst =)

2008-02-24 @ 08:07:23
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anna

Tack för i fredags - supermysigt! :D
räknar dagarna nu... :D:D:D:D:D känns helt surealistiskt, om några dagar är jag inte 08a längre HAHA.
Får pengar när vi ses nästa gång, M hade inte länsat allt ;)
kramar

2008-02-25 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback