Året var 2007

Årets summering 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tatuerade mig

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Tror inte jag gav några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja

4. Dog någon som stod dig nära?

världens sötaste Simon :(

5. Vilka länder besökte du?

Cypern

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Pengar, mer framtidsplanering

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

2 oktober

8. Vad var din största framgång 2007?

Vette faen, ingenting tror jag...
9. Största misstaget?

Vette faen där heller... detta år har varit jävligt "varken eller"

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej

11. Bästa köpet?

Lägenheten

12. Vad spenderade du mest pengar på?

LÄGENHETEN

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Våran egna lägenhet och att DB sa att han ville ha mitt efternamn så småning om (alltså absolut inget frieri)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?

Umberella

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare helt klart, men även ganska off.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat (ofta orka, har tappat lusten)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Hm...vet inte...

18. Hur tillbringade du julen?

I hökåsen med "familjen"

19. Blev du kär i år?

Nej jag blev inte kär  i år, men däremot har jag fortsatt vara kär under hela 2007

20. Hur många one night stands?

Inge alls så klart

21. Favoritprogram på TV?

City akuten & Roomservice

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Näe

23. Bästa boken du läste i år?

Livstid

24. Största musikaliska upptäckten?

eh..ingen aning

25. Något du önskade dig och fick?

Våran egen lägenhet

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ett hus och lite sånt *haha*

27. Årets bästa film?

Hm...jag hoppas fortfarande på Kärlek på menyn, men har dock inte sett den ännu.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Var i hökåsen och lagade 3-rätters middag *tror jag*

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det finns det, men det håller jag för mig själv..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

OFF men nu är det ett nytt år, med nya tag  :)

31. Vad fick dig att må bra?

DB

32. Vem saknade du?

FINNS BAR EN MAMMA

33. De bästa nya människorna du träffade?

Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback