Igår

Eftersom jag glömde skriva om gårdagen försöker jag minnas den nu..

Frukost: Knäckemackor med keso och isbergssallad

Lunch: Stekt pottis, stekta ägg, tre tunna skivor kalkon som jag stekte upp lite, rödbettor och lite keso. (inprovisation)

Middag: DB gjorde korvstroganoff och ris, med grönsallad

Under dagen kommer jag inte ihåg allt jag gjorde..(närminnet)
Jag diskade, plockade lite med massa grejer, gick upp på vinden med julgrejerna som stått i hallen i en vecka snart. Sen tog jag en 40 minuters lång promenad. Hade hoppats på att C var hemma när jag gick förbi, men hon städade som en tok ute i fläckebo.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du underhåll mitt sjuka arsel på msn halva dan igår också ;)

nu kollar jag på greys, gaaaaamla avsnitt o eftersom jag har ungeför lika bra minne som dig kommer jag knappt ihåg dom här avsnitten haha.

2008-01-16 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback