To do´s

God "morgon"!

Det är kanske inte morgon fortfarande, men jag har fortfarande morgonrocken på mig (DBs morgonrock) men jag har varit vaken i två timmar. 

Kl 12-14 har jag tvättid. Menjag ska nog gå ner nu snart och kolla om det går att börja nu, sen hoppas jag att passet efter mitt pass fortfarande är ledigt så jag kan ta det också. Skulle behöva tvätta mer än två maskiner och hinna få det helt torrt också.

Nu sitter jag och tittar på Malou, efter tio. Dom pratar om mat och livsmeddel som förlänger livet. Eller som hämmar åldrandet.  Coolt om det funkar. Blåbär is tydligen tha shit *haha*

Nej nu ska jag ta påmig mysis kläder och bege mig ner i tvättstugan *boring*

Mådde lite krassligt närjag vaknade i morse. Men det känns ganska okej nu.

Får se om jag tar tag i nå mer på min "att göra lista", där det bland annat står

Tvätta
Städa garderoben
dammsuga
skura
skura badrummet
diska

mitt mål är att pricka av tre punkter innan träningen i kväll. Får se hur det blir...

Nej nu ska jag ta påmig mysis kläder och bege mig ner i tvättstugan *boring*



Inna jag springer ner i tvättstugan kommer ett inlägg till...strax


CIAO!
EM♥



 


Kommentarer
Postat av: josefine

Hej :) jag skulle bara vilja tipsa om en tävling som vi har på våran blogg :) det är tre priser, därav tre vinster och du kan även påverka din egen vinstchans :D ha en bra dag!

Direktlänk till tävlingen:http://juliajosefine.blogg.se/1200855467_tvling.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback