GÖTEBORG i mitt hjärta


ÄCKLIGA ÄCKLIGA tåget på vägen dit i tisdags USCH



Restaurangen som jag, Anders och Niklas åt på för 6 år sedan.
Som serverade kall mat och när vi klagade tog dom in och micrade samma portioner.
Så jävla ruttet. Så efter det lovade jag Anders att aldrig mer äta på Lipp i Göteborg :)



Min goda kycklingsallad från Evas Paley. Café där vi fikade efter maten på Lipp
för 6 år sedan.  Jordgubbar och glass åt vi då, eller va det kanske grädde?


Det kändes som att det var i går. Jag var på alla ställen som vi var på för 6 år sedan.
Blev helt nostalgisk.



En utav världens bästa platser om ni frågar mig. Jag älskar den verkligen. jag satt där i en dryg timme och bra funderade och njöt. Där bussen är på bilden finns det en svart flagga med ett E på, där låg mitt hotell.



Drack kaffe gjorde jag också. Precis här satt jag :) Där vi satt för 6 år sedan *haha*



Så udnerbart. Jag blev till och med alldeless tårögd när jag satt där och
funderade och tänkte på allting. Det som var då, framtiden och ja allt. Världens
bästa tänkar ställe. I alla fall på sommaren :)




Precis vid Poseidon *Lovely*


:)


Poseidon är min symbol för denna plats. BÄSTA!



Dom fina blommorna som jag köpte till Niklas. Dom var dock finare i verkligheten.



Världens roligaste och grymaste karusell. Balder. Becca den måste åkas!



Kanonen var grym den med :)



Fin karusell, den åkte jag dock inte...



Så fint leende. och han strålade verkligen i tisdags.



Tack för oss!


Nattpromenad hem från Liseberg, jag var ju så klart tvungen att gå för bi lill-grabben ;)



Mitt hotell :)


Hej då du underbara stad, Här satt jag och Anders och pratade i en dryg
timme innan han följde mig till tåget, för 6 år sedan. (Börjar bli tjatigt jag vet)

Där satt jag och väntade på att Niklas skulle ringa och sen satt jag där i flera
timmar. åt även min lunch där. Ett annat favoritställe i göteborg :)

 Helt underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback