Vilken idiot

Jag skrev:

Hej!
 
Tänkte bara kolla om du är vid liv?
 
Hur är läget?
Har du haft, eller ska du ha semester?
Blir det stugan bara eller?
 
Emma

Anledningen till varför jag frågar om han lever är för att "pika" honom för att han aldrig hör av sig. Sist jag hörde av honom var 10 Mars och då stog det bara "Grattis på födelsedagen Kram Pappa". Innan dess hörde jag inte av honom förens nyår, och innan det inte på mer än ett halvår.

Han svarade (pappa) :

Hej


Ja, fortfarande lever jag. Jobbar sista veckan nu innan semestern, då bär det av ner till stugan.


Hälsa Danne


Kram

Vilken JÄVLA IDIOT! Inte så att han kan svara helt på det jag frågade och inte kunde han ställa några frågor om oss och åtminstonde låta oss tro att han är lite intresserad av vad vi gör i våra liv. Nej då. Det är så jävla tydligt så det finns inte.
Fyfan vilken jävla idiot!

Jaja, men det ger mig bara ännu mer bekräftelse att han aldrig kommer få vara delaktig i mitt liv, mer än när han dör, då ska jag ha min del av arvet.


Kommentarer
Postat av: Lina

dom där har nog fixat så att varenda pinal står på hans kärring. med andra ord kommer ni inte kunna bevisa att han har ägt något alls och därmed inget arv. man skulle ju inte bli ett dugg förvånad iaf.

Postat av: Miss Biii

FY FAN säger jag bara! FY FAN!

2008-07-22 @ 22:09:26
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: [Jennifer]

Känns som att vi ror i samma båt, Emma. Det suger verkligen. Min pappa har inte hört av sig sen midsommar och han verkar då inte intresserad av att veta hur jag har det. Ja lider med dig, för trots allt vill man ju ändå ha sin pappa! eller snarare "en pappa"... Hoppas att han tar sitt förnuft till fånge innan han dör! :)

2008-07-22 @ 22:29:45
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/
Postat av: Malin Lj

Usch, såg ut som ett sms till vem som helst som man inte känner typ... Tycker synd om dig som har en sån pappa...du gör rätt i att hålla honom utanför ditt liv. kramar

2008-07-24 @ 21:27:28
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback