FINALLY :)

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med skolan. Uppsatxen är inlämnad och redovisad. Jag har opponerat på en annan uppsats. Nu väntar jag bara på domen. Vad behöver kompletteras. För det kommer nog att bli en hel del. Tydligen så får nästan alla göra kompletterande inlämningar. Men de värsta är i alla fall gjort. Jag är så grymt nöjd med att jag faktiskt gjort det här. ÄNTLIGEN!

När jag sen har lämnat in uppsatsen efter kompletteringarna så är jag helt klar. TOTALY FINITO :)

När examensbeviset  kommer i brevlådan så blir det fest. Jag hoppas att det blir i slutet av sommaren. Det vore så himla mysigt. Kanske kan man vara i någons trädgård. Vore så himla mysigt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

KRAM
EM♥


Kommentarer
Postat av: emmasusanna

TACK :)

Postat av: Miss Biii

FY FAN va du är bra! Jag inväntar ditt brev med examen i så sen jävlar är det FEST!!! :D You go girl! ;)

2008-06-11 @ 19:38:37
URL: http://almabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback