jobb jobb jobb

Jag är slut som människa. Nu jobbar jag i dag också 11:30-18:18 :( Kortare dag än i går tack och lov, hoppas jag får kort-kassa.

I morgon är jag ledig, Vi borde träna Becca, men jag vette fan. I dag har jag nackspärr. Jag ska i alla fall försöka rätta till det jag behövde lämna in som rest på c-uppsatsen. Och skicka in den, det är ju det sista jag behöver göra. Sen ska det skickas till DIVA och publiseras. Sen ska jag få ett godkännande och sen skicka in examensbeviset. Sen blir det fest :)

Jag har inte så mycket att uppdatera med just för tillfället för jag jobbar ju bara så då händer inte så mycket.

I går var vi en sväng till Johan i alla fall, men vi följde inte med ut.

Tisdag, onsdag, fredag, lördag och söndag jobbar jag nu framöver.
Sen är jag ledig en måndag , sen jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag..

I morgon börjar älskling jobba också :(

Så ser mitt liv ut just för tillfället :)

Nu ska jaag läsa Annas blogg :) *haha*

KRAM
EM♥

Kommentarer
Postat av: Anna

heeej =)



jadå saften va rätt okej. iaf för att vara första gången hehe.



stackare som ska jobba hela tiden =( o VARJE jävla helg dessutom BLEH!



tack igen för hjälpen igår, han låg o sov så sött när vi kom hem =)



hörs sen



KRAAAM



Postat av: Miss Biii

Jag har blivit förkyld så det blir inget gymmande i alla fall de kan jag lova.. men en promenad kan jag vara med på :) KRAM

2008-06-29 @ 11:35:26
URL: http://almabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback