SPARGRIS till USA


åhléns

Jag vill ha en JÄTTE stor spargris FULL med MASSOR med pengar så att jag kan åka till USA. Jag längtar så himla mycket efter att få åka tillbaka dit. Hälsa på familjen och att få åka dit med Daniel. Jag vill verkligen göra det nu. Sist jag var där var sista resan jag gjorde med mamma. Därför vill jag göra det igen, med personen jag älskar mest i hela världen. 

Jag tar emot alla almoser. jag ska ner på stan i dag och köpa en spargris tror jag.
Jag ska börja samla på spargrisar och dom ska vara fulla med pengar :)

Jag vill nog inte ha en spargris som verkligen ser ut som en gris, det är inte nödvändigt, men jag vill ha en fin spargris :)




http://www.ilovenewyork.se/images/frihetsgudinnan2.jpg

Kommentarer
Postat av: Lina

jag får inte ha min spargrissamling framme, för rh tycker dom är överallt då... blir skönt när vi får upp fler hyllor, så att jag kan ställa fram dom :) fast jag har nog inte mer än 5 spänn i 50öringar i nån av dom, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback