5 MARS 2008

Nu har vi varit hemma i två dagar. Det var skönt att komma hem, men det är jag och DB i ett nötskal. Vi älskar att komma hem när vi har varit borta. Men den sköna "äntligen-hemma" känslan infinner sig oftast bara en väldigt kort period. Nu skulle jag kunna åka vidare igen *haha* Funderar på att försöka ta mig till gotland och brorsan snart också, eftersom han nu har fått en egen lägenhet. 

Bilder från åkersjön kommer dröja lite till eftersom dom flesta infinner sig på någon annans dator och jag har inte fått tag i dom ännu. Men C jag kanske kan få dom på torsdag?

Bilar är ett släkte för sig. Påvägen hem från Åkersjön började batterilampan lysa i bilen vi färdades i. SUCK, dom har inte haft annat än problem med den där JÄKLANS bilen sen dom köpte den. men jo, så även denna gången ett fel som gör så att doll$r tecknena svävar iväg. Usch vad trist. Det finns ju roligare saker att lägga pengarna på.

nu ska jag snart åka till Becca (hon vet inte om det ännu) och påvägen dit ska jag posta paket till usa, lämna matlådan till DB och kolla om jag hittar en bra hårtidning. Jag ska nämligen till frissan för att färga håret på något sätt. Men jag har inte bestämt mig hur ännu.


Nu ska jag rolla av kläderna från katthåret och sen bege mig i väg.

Tänkte tipsa om en blogg som jag verkligen gillar att läsa, jag gillar verkligen tjejen som skriver bloggen, även om jag inte känner henne, så verkar hon vara en väldigt fin människa
EVELINA

Hoppas alla får en bra dag

KRAM
EM♥

Kommentarer
Postat av: evelina

åh, nu blir jag alldeles tårögd! vilka fina ord! Tack snälla söta!!

hihi känner igen det där med att längta hem o sen efter ett tag... jaha? o så vill man iväg igen! men det är väl det som är grejen med livet, att man har en trygg punkt men ändå kan utforska det man känner för!

ha en underbar dag gumman!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback