Åkersjön

Bilder från åkersjön. Så här kul hade vi :) Jag har fler bilder men det här får duga för nu....
Hoppas ingen misströstar att dom hängs ut på min välbesökta blogg :) *ironisk*


image211 
DB åker bräda



image212 
DB är trött :)



image213 
Jag är trött :)



image214
Kolbullar till lunch :)



image215
Veteranskoter tävling :)



image216
Söt skoter med söt pulka i släptåg :)



image217
Kolbullar *gott* :)



image218
jag sa ju att det var gott :)



image219
C som vanligt med telefonen i handen *retas* 



image220
Korvgrillning i C´s skoteroverall



image222
Gott med kolbullar var det ja :)



image223
Det äts som bara den :)



image224
Gott med bacon inlindad korv också :)



image225
Så söta båda två :)



image226
Så fin :)



image228
Suuuper god mat :) *mums*



image229
Vi lyckades i alla fall...

image230
...få ner honom i snön *yes* men vart är kameran? :)



image232
Som ett barn på julafton när han får se en veteranskoter av märket bombardier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback