I dag är ingen vanlig dag i dag är det min födelsedag. Hurra hurra hurra!

image197
I dag är det exakt 24 år sedan jag föddes, som en liten sparv. Exakt två månader tidigare än beräknad födsel. Jag skulle ha varit förr 10 Maj 1984, men jag ville hellre komma ut till min brors 6 års kalas, han hade kalas samma dag som jag föddes :) 10 Mars blev det :)  Min bror hade i princip tjatat i 9 månader om att han minsann skulle få en LILLASYSTER och hon skulle heta EMMA. Mamma hade ju ingen aning om jag skulle bli en lite tjej, eller faktiskt en kille. Men Emil hade bestämt sig, en lillasyster och EMMA skulle det bli. Phue, jag har överlevt i 24 år tackvare att jag råkade bli en tjej och mamma gick med på Emils KRAV på att jag skulle heta EMMA. Tänk om jag blivit en liten kille, då hade jag nog inte levt i dag. Min bror hade gjort allt för att det skulle hända en olycka, jag lovar. Mamma sa också det. Mamma ville egentligen att jag skulle heta Ida eller Susanna, men det gick INTE för Emil hade bestämt för allt och alla, så EMMA fick det bli :)

24 år senare... fast jag är inte riktigt 24 år ännu, jag tror att jag är född 12:19 mitt på dagen alltså så det är lite drygt 12 timmar kvar :)

Dags att gå och sova så att man kan lossas sova när frukosten på sängen dyker upp i morgon bitti, jag får nog dock ingen frukost på sängen, men kanske paket? :)

I morgon ska det

  • dammsugas
  • skuras golv
  • handlas
  • skuras badrum
  • baka
  • göras tårta :) Rosa tårta kanske det blir, får se vad jag känner för i morgon, eller ja i dag då :)
  • plocka undan efter baket
  • diska
  • bädda sängen :)

På kvällen kommer det gäster :)


God Natt!

Em♥


Kommentarer
Postat av: Miss Biii

Sötaste 24åringen jag sett :) Grattis på födelsedagen gumman!! Ses ikväll :D KRAM

Postat av: Lina

Nu får du se till att
vara vaken när jag slutar jobba! Grattis på födelsedagen! :)

2008-03-10 @ 12:26:59
URL: http://pinkelina.blogg.se
Postat av: Guinevere

Grattis :)

2008-03-10 @ 17:07:52
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: Cathrine

Hurra, Hurra , Hurra , Hurra ! Massor med kramar till dig på din födelsedag!
Vilket tårtkalas vi kom till, MUMS!

2008-03-10 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback