Promenad

Nu har vi ätit hammburgare (som jag skrev i föregående inlägg) och druckit kaffe. Så nu känner jag att jag är i behov av en promenad. JAG MÅSTE få ta en liten promenix, men jag vill inte gå ut själv. DB skulle räkna klart några el-tal, sen ska vi gå ner till filmhuset (eller vad det heter?) och hyra en film och sen gå hem igen. Då får vi både en film och en promenad :) *perfekt*

Såg en fin tatuering på LA Ink som jag blev sugen på i framtiden. Det var en kvinna som tatuerade sin dotters handavtryck. SÅÅÅ FINT! Gillade inte blommorna runt omkring, men annars var den underbar. Själva handen :)

Hoppas vi ska gå snart...

I morgon blir det någon form av träning. Simmning, styrketräning eller Ragga, får se vad vi känner för!

God kväll på er allihopa :)

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

ha, vi såg er minsann när ni var på eran lilla prommenad igår :P

Postat av: Mona

Din blogglogga är så jäkla fin. Du är skitsnygg. jag blir avis.

Postat av: Lina

ja, hans kompis har typ IG i alla betyg och nu bara för att hampe gjorde så han fick VG, skulle han få G i betyg. så han bah: Du är en tönt om du säger något. haha.

2008-03-18 @ 11:14:36
URL: http://pinkelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback