En lista igen

1. När gick du upp idag?
07.00

2. Diamanter eller pärlor?     
Diamant OCH pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?
En svensk film med Persbrandt, Lena Endré m.fl Kommer ej i håg vad den hette, den var allt annat än bra. Eller vad säger du Cathrine?  ;)

4. Favorit TV - program?
 City akuten, barnmorskorna och jag tror att Grey´s blir en snart

5. Vad åt du till frukost?
I morse åt jag två grova smörgåsar och lite oboý för ovanlighetens skull


6. Vad är ditt andranamn
 Susanna

7. Din favoritmat?
Spicy hot´s kyckling med röd curry *mums*, fräscha sallader, soppor, räkor och köttfärsås med mycket morot i *GOTT*

8. Vilken mat gillar du inte?
Majonäs, senap, jätteräkor/tiger räkor och sea-devil (kroatien)

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Hm..Brolle kanske, lyssnar inte på skivor  mycket just nu, blir mest mp3 på datorn. 

10. Vilken bil kör du?
 Golf :)


11. Vilken är din Favoritmacka?
 
Polarbröd och majsbröd

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
hm, svårt. Det mesta beror ju ofta på någonting så det är från person till person
 

13. Vilka är dina favoritkläder?
 Tunika/klänning

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
 Om det vore i dag skulle det vara på första bästa plan till USA *miss you* men jag vill även till thailand. Jag är väldigt sugen på semester just nu så vad som helst med sol.
Andra önskemål; japan, barselona, Island och flera :)


15. Favoritklädmärke?
 
Puma, fred Perry (äger dock inget). Annars spelar ine märket så stor roll om jag gillar kläderna.

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Hemma

17. Favorittid på dagen?
Mitt på dagen eller på kvällen kanske, nej spelar nog inte så stor roll. Är just nu i en morgontrött period dock :) Sen ett och ett halvt år tillbaka drygt.

18. Var är du född?
 BB Västerås


19. Vilken är din favoritsport att se på?
 
Hockey om det är Peter som spelar annars konståkning

20. Mamma eller Pappa?
Mamma *alltid*


21. Djur eller Barn?
Barn i första hand men gärna djur också

22. Coca Cola eller Pepsi
 Coca Cola, pepsi får jag ont i magen av

23. Fotboll eller ishockey?
HOCKEY=Peter ♥

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Egentligen inget utav det *haha*

 25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr :)


26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej, det är väldigt segt på den fronten.


27. Vad ville du bli när du var liten?
Delfinskötare


28. Bästa barndomsminnet?
När morfar köpte en silverfärgad vanlig cykel (ingen trehjuling) med stödhjul. Jag fyllde år i mars, så jag gick runt runt (kunde gå runt i cirkel) i lägenheten varje kväll  innan jag skulle sova. När våren kom cyklade jag dag ut och dag in. Jag cyklade så att trampnavet på cykeln var helt slut. Gubben i cykel affären sa att han ALDRIG hade sett någonting liknande någonsin. Å speciellt inte utav en så liten tjej.


29. Varit i Afrika?
Nej det har jag inte

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

31. Varit med om en bilolycka?
Nej inte direkt

32. Favoritdag i veckan?
Fredag

33. Favoritblommor?
Ranukel och pion


34. Favorit - snabbmatsrestaurant
Spicy hot och max

35. Äger du en cykel?
Yes, det är jag och Rex.


36. Vem fick du senaste mailet från?
 
Mig själv faktiskt, skickade en säkerhetskopia på uppsatsen *haha*

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Inge kreditkort

38. Läggdags?
På vardagarna blir det oftast runt 23:30-00:00

39. Favorit artist
Cue är alltid nummer ett, men eftersom Brolle också ligger mig varmt om hjärtat och eftersom han är min amazon-kompis så får han också vara med :)

40. Senaste personen du delade en middag med?
Daniel, Cathrine och Martin


41. Vad sysslar du med just nu?
Kollar på filmen 9 månader på tv3. Som är slut NU *haha*

42. Favoritfärg
Svart, vitt och rosa

43. Hur många tatueringar ?
 1 än så länge :)

44. Kaffe eller Te?
Kaffe, men jag älskar te också


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh gillar du inte tigerräkor! det som är så gott =).

vilken kul lista, kul att få lite samlad info sådär =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback