Ett tag sedan...

Nu var det ett tag sedan jag skrev...

Vad har hänt här?
jag har fått nej till två jobb, varav ett jag varit på intervju på. Jag har kompletterat och färdigställt kursen (webdesign) som låg kvar och skräpade sen i höstas. Men nu är den helt klar och betygsatt. Så skönt att vara av med det :) Nu är det bara skiten kvar *haha*

I morgon fyller min älskling år så jag har bakat lite tills familjen kommer hit. Blir ingen stor tilställning  bara några stycken. Inget speciellt. Jag har gjort en frozen cheesecake och en morotstårta. Eller ja Morotskakan är än så länge utan glasyr, den får komma på i morgon. Och Cheesecaken står i frysen och stelnar. 

Hoppas dom smakar bra bara. återstår att se :D

I morgon ska det göras glasyr, båda två ska dekoreras. Daniel ska dammsuga och jag ska skura och skura badrummet. Hänga upp nya handdukar och ny badrumsmatta (nytvättad) och sen får det räcka så. Inget speciellt som sagt. Bara mamma o pappa, Cathrine,Martin o Eivor och morfar som kommer.

Nu ska jag plocka lite och sen softa innan läggdags...

Sov så gott!

EM


Kommentarer
Postat av: Lina

vilket var det andra jobbet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback