Fredag :)

Nu har jag pluggat sen före elva. jag har inte duschat eller fixat till mig alls. jag har ätit havregrynsgröt till frukost och mannagrynsgröt till lunch *haha*
Jag har pluggat och pluggat, men tror egentligen inte att det blev så mycket vettigt gjort, men men..nånting lär det väl ha blivit i alla fall :)

Nu måste jag skynda mig in i duschen. Daniel skulle förmodligen sluta tidigare i dag och när han kommer ska vi åka ut till hökåsen och börja fixa med kvällens födelsedagsmiddag. Vi ska fira Daniels födelsedag med familjen. Syster, mamma och pappa och mormor (Daniels). Vi var och handlade i går, det blir grillspätt med nötkött i vitlöksmarinad, chili, paprika, champinjon. Med en god sallad med blandad sallad, avokado, rödlök (hoppas jag), tomat och risoni pasta. Till det serveras det bröd och tzatsiki. Till efterätt blir det grillad banan med choklad i :)

Nej duschen skriker efter mig innan Daniel gör det när han kommer hem *haha*

Kram
EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

åh vad gott! själv ska jag väl snart gå å sova en stund innan jag ska iväg å jobba natt. kanske ska lyxa till det med en godispåse på jobbet eftersom att det är fredag, haha :P

Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh så mysig kväll ni får =)

du det var så jäkla kallt att köa! 2,5 timme i regn o rusk, blä! men det var det värt haha =)

kram

2008-05-16 @ 15:48:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Malin Lj

Åh, låter jätte gott! Hoppas ni får en trevlig helg! Själv ska jag basta imorgon:) kramkram

2008-05-16 @ 16:01:07
URL: http://malinlj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback