Knegar för Ingvar

Nu är det dags för ännu en jobb helg. Jag ser inte direkt fram emot det, men jag vill inte gråta av ångest heller. Så det får väl gå helt enkelt. Hökåsen och eventuellt Daniel om han nu vill följa med ska till Mormor på eftermiddagen. Jag jobbar ju, så det är väl bra så får han göra någonting själv med syter IGEN :) Nej då, vi är inte osams.. Inte längre i alla fall. Vi var kanske inte det igår heller. Bara jävligt irriterade, åtminstone jag.. Men men det är över nu.
Nu ska jag gå och knega för Ingvar ;) Anna ;) *haha*

Har precis gjort en fläta i håret och tagit på mig uniformen så om en liten stund drar jag, det blir bilen. För jag vill inte vara svettig när jag kommer fram och ska jobba och efteråt är det inflyttningsfest hos Johan så då har jag kanske inte så mycket tid till fix..


By for now...


EM♥

Kommentarer
Postat av: evelina

vad är det du jobbar med nu igen?

själv är jag minsann ledig i helgen =) men tyvärr vill solen inte titta fram här, suck!

kramar

Postat av: Malin Lj

Hoppas det gick bra på jobbet:) Och att du fick lite sol idag kanske?:)

2008-05-04 @ 15:48:12
URL: http://malinlj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback