SCHLAGER

I kväll hejjar vi på Charlott hemma hos Anna och Hagge :)

I dag har vi varit ner på stan och shoppat (Daniel). Han shoppade nya löpskor plus special löparstrumpor, en jätte fin fred perry piké och en fender kabel som kommer sen.. Sen åt vi mat på mogolian. Fem små rätter.

Sen åkte vi hem, jag vilade en sväng, Daniel med sen drog han ut med sprillans nya skorna och sprang en mil på 52 min :) 53 förra gången.. :)

Nu har vi precis ätit sallad med färska champinjoner, avokado, vattenmelon, rädisor, tomat, fullkornspasta och räkor, jätte gott

Nu ska jag in i duschen och fixa ordning mig lite... Så får vi se när gänget på  andra sidan planen kommer hem..


CIAO!

EM♥

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hej gumman!

åh jag tänker på dig idag, att du inte får dela dagen med din kära mamma... har ni en grav att besöka?

jag känner mig så dum när jag liksom dig tycker att det är lite jobbigt att inte ha mamma att fira, för det har jag ju, egentligen. Fast för mig känns hon inte som mamma...
nä jag tänker istället lite extra på alla mammor som gör ett bra jobb och som älskar sina barn till 110 % och ställer upp för dom, och alla mammor som är saknade. För trots att de inte längre finns hos oss på jorden förtjänar dom ju en ros eller lite extra tankar idag!

Kram sötis!

Postat av: Evelina - blivande brud <3

aaa ok... ja hon finns ju i era tankar trots att det inte finns en grav! Minnena är ju det viktigaste =)
hoppas att inte dagen har varit alltför jobbig för dig gumman!

kramar

2008-05-25 @ 21:09:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

ja sängen har ju alltid varit hennes andra toa tyvärr... vi bytte ju madrasser nu ihop om att hon skulle sluta, eftersom de gamla såklart luktade hennes piss... och så råkar jag stänga dörren i 5 min... suck!¨

hoppas din dag har börjat bättre 0)

kram

2008-05-26 @ 10:07:54
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback