ams, kaffe, storhandling och träning ?!?

God förmiddag...

I natt har jag sovit alldeless utmärkt. Klockan ringde 9:00 då tryckte jag på snooze, men gick upp efter 3 minuter i alla fall. I går var det heldags jobb, det gick väl bra, dock så finns det alltid någonting man kan störa sig på, men ingenting speciellt i går i allafall, eller ja kanske, men ingenting som jag skriver här.

Nu på morgonen/förmiddagen har jag diskat, duschat, ätit frukost och donat.
Jag ska strax ta bussen ner på stan för att kolla runt lite innan Ams. Vill hinna skriva ut min jobbansökan som vi skulle ha med oss.

Nu ska jag borsta håret sen tar jag nog bussen ner på stan.

Träffar Becca efter ams och förhoppningsvis hinner vi åka och handla innan träningen.

Förra veckan var det nautillus moves på tisdagen, simning på fredagen och promenad på söndagen. Hade gärna kunnat vara ett par promenader till, men men...

Den här veckan vet jag inte hur det blir, det blir iaf nautillus moves i kväll, kanske blir det Becca/Emma Moves i morgon förmiddag *haha* och kanske någonting på torsdag. Och kanske hinns någon promenad med.
Jag jobbar dock onsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag *suck*

Nej nu.. KLART SLUT!

EM♥

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag lider verkligen med dig som är behovare och beroende av en inkomst. Fy farao för att alltid känna att man måste ta alla pass man får för att man inte vet hur det blir framöver. Nä, jag håller tummar, tår och hår att du ska hitta ett glammigt heltidsjobb med fasta tider. Det är du banne mig värd. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback