NOVA 1 år!

En 50  minuters promenad i solen blev det. Ipoden hade jag laddat med talboken kennedys hjärna av Mankell.  Är inne på cd 4 nu, hitills är den väldigt bra. Det är perfekt att lyssna på bok när man promenerar själv. för tiden går fort och man fokuserar på händelserna i boken.
När jag kom hem gick jag direkt ner till affären och inhandlade diverse artiklar. I kväll blir det antingen laxbullar eller kyckling med någon form av egen komponerad jordnötssås. Får se vad det blir av det. Tror med på kycklingen OM jag orkar. Beror på vad som händer i kväll också. Om det blir träningen eller inte. OM jag blir kvar längre hos Nova eller inte.

Som Camilla så fint sa det "Liten har blivit stor, Nova fyller ett"

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖTASTE LILLA UNGE!

Nu lyssna lite mera bok och plocka lite. Sen duschen och fix inför kalas.

Becca jag plockar med mig träningskläderna o allt  färdigt i bilen. Har jag inte hört av mig för halv sex så skiter vi i det. men annars drar vi och steppar bort fläsket :)

CIAO!
EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback