4 dagar kvar

Om fyra dagar kommer älskling hem. Ska bli så skönt. Fast han har ju bara varit borta sen i går eftermiddag *haha* Vi har redan pratat i telefon två gånger, sms:at fleeera gånger. 
Det är skönt att han kommer hem på fredag, hoppas jag att han gör i alla fall. Jag ska ju på begravning på fredag så det känns skönt att ha honom hemma på kvällen sen...

I dag har jag jobbat 11-15, sen åkte jag hem en snabbis för att sen åka och träna. Förlåt Cathrine, det var därför jag inte svarade. Jag jobbade och sen så var jag påväg till träningen.

Det blev Ragga i dag. Skit jobbigt, kommer få lite träningsvärk tror jag. Sen efteråt följde Becca med hem en sväng och vi åt gott grovt bröd och youghurt. Sen kollade vi på Simon & Thomas och nu kollar jag på City akuten. Becca åkte hem för en halvtimme sen typ.

Hoppas jag kan sova bättre i natt. Natten som var har ju misse väckt mig minst 4 gånger. 4:e gången flög jag ur sängen av att det small som tusan i vardagsrummet. Då hade han ner olivträdet i golvet. J*vla MISSE!
Men det är tur att jag har honom här hemma nu när jag är alldeless själv :)

Nu ska jag koll klart på tv, sen läsa ut "En plats i solen" Sen sova. ja jag måste duscha innan sängen blir aktuell..


KRAM
EM♥


Kommentarer
Postat av: cathrine

Du är förlåten ! Träningen går alltid först. kanske middag i morgon ?????

2008-10-13 @ 23:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback