dagens lunch

Skulle laga lunch till mig själv. Hm, kollade kylen, vad orkar jag göra, vad har jag hemma hm.. Ah men två kyckling korvar med bröd får det bli. Står och kokar korven och då inser jag att vi ju faktiskt skrapade ur det sista ur ketchupen i går och det var inte mycket å hurra för. Så jag konstaterade att det inte fanns någonting att ha på korven. Och senap är ju inte å tänka på då det är så äckligt så att jag skulle kunna mörda för att slippa äta det. Det skulle fungera som kräkmedel för mig...
jag hittade en burk med färdig tomatsås som vi fick när vi fick lite grejer i en korg från italienska matsedel. så ja det fick bli tomatsås på korven. Och jo, det funkade okej, men ingen dunder måltid direkt. men men. I kväll blir det kyckling med rödbettor i ugnen gratinerade med chevré *mums*

Nu väntar jag på att Becca hör av sig bara så ska vi ses innan vi Raggar i kväll

CIAO!
EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback