Ett jävla HELVETE

Det var helt omöjlit att somna igår. Somnade kanske efter 2, sen väckte Teddy mig vid 5-6. 6:45 gjorde jag ett desperat försök och stängde in honom i badrummet. Men insåg snabbt att det inte var någon idé, jag skulle iaf inte kunna sova i en timme till. Å Teddy försökte ta sig ut ändå så. Så han fick komma ut, för han visste att jag var arg på honom. Annars gillar har badrummet.

Nu ångrar han sig..han går omkring och "smörar" och ska gosa hela tiden... Har jag lust med det just nu? Nej inte direkt *haha*

När jag kommer hem från jobbet är han nog förlåten. Om jag får sova natten som kommer så klart..

Nu ska jag snart göra mig ordning för jobbet...

Kommer dö av trötthet

Em♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback