Gräsänka

Nu är jag gräsänka tills på fredag. Jag har precis lämnat av älsklingen på stationen vid tåget. Det kändes inte alls bra att åka därifrån när vi vinkat hejdå. Men det är ju bara tills på fredag så det är inga problem alls. Förutom att jag redan nu vill att han ska komma hem igen. Han kommer hem på fredag, sen jobbar jag lördag söndag sen åker han tillbaka på söndag eller måndag igen. Det är ju bara fyra veckor så det är ju ingenting om man jämför med många andra. Evelina o Fredrik tex som är i från varandra MASSOR med veckor. Usch det skulle vara tungt. Men man klarar det också så klart. Men vi har haft en mysig söndag i dag. Låg kvar och gosade i sängen. Innan jag gick till Ica och inhandlade gott färskt bröd. Fitness ciabatta blev det. Grov ciabatta med frön och pumpa på *mums* de var jätte god. Med kalkon, ost och tomat på. Till det kaffe med skummad mjölk och juice. Sen slöade vi ett litet tag, Daniel spelade gitarr ett tag. Han ska ju faktiskt vara utan gitarrspelandet ända tills på fredag, hur ska det gå? Han som spelar minst 3 timmar per dag. Sen åkte vi till hökåsen och promenerade "runt kyrkan" Hubbo kyrka. En promenad på lite mer än en timme. Det var jätte varmt och skönt i solen, även om det blåste en hel del. Sen åkte vi hem och jag lagade korvstroganoff med färsk fiberpasta. Sen åkte vi som sagt till stationen. Nu ska jag kolla på tv och sen ska jag göra mig lite kvällsmat eller vad det nu blir för nått. Ska berätta en glad nyhet sen, men det blir i ett annat inlägg lite senare. EM

Kommentarer
Postat av: cathrine

Stackars dej som är ensam hemma ! Kramis

2008-10-12 @ 23:15:59
Postat av: [almabeatrice]

HAHA jag åt också korvstroganoff fast med ris till lunch igår å idag haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback