TVÄTT TVÄTT TVÄTT!!!

Har varit på myrorna och kollat runt lite i dag. Blir nog bra det där tillslut.

Sen åt vi en god sallad till lunch.

Nu är det tvättdags som gäller.
Har dubbla pass och började tidigare så det blir långkörare i dag.

Tvättar 3 täcken, soff överdraget som vi bytte ut på 3 sits soffan (vi har två likadana till den så den gamla ska upp till vinden tills det är dags att byta igen) sen så tvättar jag så klart kläder, handdukar och en omgång lakan. Eftersom jag bestämde mig för att tvätta våra duntäcken så kommer jag bädda rent i sängen igen. Så då kommer det ju bli en omgång till, men det får nog vänta tills nästa tvätt omgång och då tvättar jag även överdraget till 2-sits soffan också. Åtminstonde kuddarna. Får se om jag tvättar klädseln till stommen.

Snart dags att bege sig ner igen. Slängde i en omgång handtvätt emellan all grovtvätt så den tar ju bara 20 minuter. Så den är väl klar om 8-10 minuter. Så då ner och slänga i två av täckena :)

Ja så kul har jag i dag med andra ord *jihoo*

em♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback