F*CK det är fredag

Japp, fredag är veckans bästa dag. Men NEJ inte i dag för MIG.

Vaknade vid 9, snosade en liten stund. Gick upp, åt frukost. Daniel åkte till skolan. 2 minuter efter att han åkt började katten spy. Han har spytt till å från hela morgonen och förmiddagen. (han tuggade sönder sin leksaksråtta igår) Så jag har gått omrking och torkat katt-sya och varit påväg själv och lägga av en varje gång. *haha* Sen skulle jag göra nyttiga keso-plättar, stog och hackade äpple när jag hackade ner hela kniven i tummen ända ner till nageln. *F*CK %%#&"/(("/#&#&#!!!=¤(")(¤??")"#!!
Plåstrade om mig med stripes, plåstr och tejp (plåster tejp) och sen fortsatte jag med maten.
14:45 vörjar jag jobba. Kommer hem vid 20:30 i kväll.

Behöver jag säga varför det inte är JIIIPIIIE Fredag, utan F*CK Fredag??

Nej skulle inte tro det..

Så jag känner mig mer laddat för jobbet än vanligt, nej inte det minsta...

I går hade jag ont i magen hela kvällen... Om det berodde på jobbet eller någonting annat vet jag inte. Men jag skulle tro att jobbet i alla fall har en del med saken att göra.

Nu ska jag lämna hemmet och handla lite duschtvål eller nå innan jobbet, om jag orkar och har lust. Får se.Tänkte svänga förbi Cathrine och lämna en sak också. Får väl lägga dom på trappen om hon sover...

CIAO!

EM♥

Kommentarer
Postat av: Miss Biii

Lilla gumman.. din stackare.. trist början på dagen!! :( KRAM

Postat av: Carro

Men usch vad hemskt att gå och torka upp kattspya, inte så kul kanske =/

2008-10-03 @ 11:44:02
URL: http://carropetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback