Framme

Nu är vi framme och upp-packade så långt som vi ska göra i kväll. Min säng är bäddad och upp-pumpad. Jag har skurat hälften av badrummet och i morgon när jag duschar blir det andra halvan *haha* Fan så här kan det inte se ut när han faktiskt har en flickvän.

Resan med färjan gick bra. Vi kollade på en surf-pingvin animerad film, kommer inte i håg vad den heter. Söt var den i alla fall. Sen lekte jag med Wacom-plattan. Riktigt svårt och kul faktiskt :)

Nu ska jag sova. I morgon ska vi träffa flickvännen och fixa lite. Blixtlåset i mina nya jeans pajjade på färjan så dom kanske vi kollar förbi kappahl och byter om dom har dom här på ön.  Annars blir det indisk mat och god glass i morgon. *Lovely*

Hörs nog i morgon också!

Kramar
Em♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback