Helgen

Nu har jag jobbat fredag, lördag, söndag och måndag. Bara i Eco kassorna, ingen vanlig kassa. Så himla skönt att göra någonting nytt. Och att slippa robot varningen i dom vanliga kassorna.

I fredags var vi hemma hos Anna o Hagge en sväng. Jag kom direkt efter jobbet.
I lördags var det kultur natten. Vi åkte ner med Cathrine o Martin, åt på en restaurang (glömt vad den heter) , grillad fläskfilé, jätte gott var det. Sen mötte vi upp Becca och så for vi runt på lite kultur grejsimojs...

I söndags jobbade jag, sen när jag kom hem lagade vi en grymt god lasagne som vi åt med tända ljus och fin dukning. hade varit gott med det goda vinet till, men en annan gång. Sen åkte vi ut till hökåsen och kollade på nya tillskottet i bilfamiljen hos Hagge och Anna. Sen hem och softade till läggdags.

I dag skulle jag jobbat 10:30-14:00, men när jag var påväg med cykeln till jobbet så ringde dom å frågade om jag kunde jobba längre, så det blev 10:30-16:00. Bra med fler timmar.

Nu har vi precis ätit potatisbullar, med grovriven kål, rivna morötter och lingonsylt.

Nu blir det softa ett tag.

Kaffe och Lindt´s mörk choklad med hallon/mandel och apelsin/mandel.

God Kväll
EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback