Lunch & Middag

I dag har jag sagt hej och hejdå till min bror igen. Han var här på en blixt visit som en mellan-landning påväg hem från england. Så vi åt lunch. Eftersom vi hade restaurangchansen (från Lina) på Sigma Café så blev det varsin sallad där. Å nej, jag ska INTE äta på sigma café igen. Dålig service, otrevlig personal, ingen speciell sallad och snålt.
Såg dessutom personalen göra missar med hygienen vid flertal tillfällen då vi satt där. Stoppade ner fingrarna i burken med linser och smakade (med fingrarna i munnen) stoppade sen ner samma två fingrar i en annan skål med linser och sen in i munnen igen. Eh okej, hur vore det med en ny sked för varje smakprov i stället för samma fingrar? *usch* Sen stog den ena kvinnan och fyllde på pastan med händerna. Hon hade EN handske på sig som det väl var tänkt att hon skulle flytta pastan med, men ändå stog hon och flyttade pasta även med handen utan handske. Varför då ha handske? kanske bättre att sprita händerna eller nå kanske?

Aja, dit går jag inte och äter igen i alla fall

Så till lunch en tråkig  sallad. Och  till middag köttbullar och fullkornsmacaroner *blä*

Så den nyttiga maten kraschade lite i dag. Bättre lycka nästa gång. Blir kanske lite fil (som frukosten) om en liten stund. Med nötter, kanel och ingefära och kanske hallon eller jordgubbar. Eftersom jag har ont i magen så kanske det vore bra, för det är inte magvärk för att jag ätit för mycket så..ah kanske.. Får se...


God kväll

EM♥

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

men så trist =( vad gör du/ska du göra åt din situation?

kanske kan få lite tips =)?

jaa, gråta när man inte mår bra är nog bara sunt för psyket - att man släpper det som tynger en och inte går och håller allt inom sig!



kramar

Postat av: Fru Evelina

blä för alla dessa DUMMA jobb! Hoppas du hittar nåt bra snart gumman! kanske i örebro =)? jag kanske bor där jag med om några månader =)





ha en bra dag!



kramar

2008-09-18 @ 09:28:42
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback