Måndag

I dag har jag softat eftersom jag fortfarande är sjuk. Dammsugit, diskat den lilla disken (ja den var faktiskt liten) skalat 1,5 kg plommon, läst min bok och nu har vi precis ätit. Det blev köttfärsås med massa rivna morötter, krossade tomater, vitlök, 4%matlagnings grädde, lite laktosfri creamfraich, soyja och honung. Haha, blev värsta receptet *haha*
Till det serverades det Zete´s fullkornspasta, varsin halv avokado och rå squash. Det var så gott :)

Nu kollar jag på sjukhuset och om en stund blir det nog kaffe skulle jag tro.

I morgon ska jag mysa ensam med Nova på stan en liten stund, underbart :) Jag ska möta upp Nova och mormor på stan, eftersom mormor ska på möte :)


EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback