Thanks for nothing

10:45 hade jag läkartid...

Före 11 var jag klar. Ordinerad alvedon och ipren. Eh jaha? men jag har ju ätit starka alvedon flera dagar? Ja men det är bara en vanlig förkylning så hem och drick vatten och ät alvedon och ipren.

Okej, men att mitt huvud sprängs, det spelar ingen roll eller?

I går kväll rann tårarna av smärta efter att jag tagit en engrams alvedon, hallå, den borde i alla fall hjälpa lite. Men nej inte alls. Kul dagar det kommer bli om det inte blir bättre fort. Nu har jag i alla fall köpt ipren, så får vi se om det ger bättre effekt. jag brukar ju svara bättre på ipren..

Men men..finns ju sjukhus på Gotland också *haha*

Nej man borde nog flytta från området så man får en annan husläkare, för odensvi suger rent ut sagt. Sak ju dit på fredag också för hande. Får se kanse avbokar den, kommer ju ändå inte leda till något resultat.  Kan slå vad om ordination vänta ut smärtan i handen. Så ja vi får se hur jag gör...

Nu ska jag softa och kolla på film tror jag

KRAM
EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

jag kan ju sova även om det är världskrig ute :) det är små ljud jag stör mig på. typ snarkningar, när tidningen kommer i brevlådan, när bebisar skriker osv. men jag kan fortfarande sova som en stock även om någon dammsuger brevid mitt huvud.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback