Vad heter ...

Vad heter du? Emma
Vart bor du? Västerås (den fina delen)
Trivs du där? Vi vill ha större
Brukar du läsa horoskop? Ibland, men jag vet inte om jag tror på det, nej det gör jag inte.
Har du körkort? Ja, sen 5 år (2003)
Äger du några converseskor? Nej faktiskt inte, och jag har aldrig gjort det heller.
Är du kär? Jaaaa

Favoritdjur? TEDDAN (katt), hund, häst och Lejon
Vad spenderar du dina pengar på? kaffe
Antal kuddar i sägen? 5
Favorit mat? Spicy hot

Äter du frukost? Ja
Har du varit med i scouterna? Ja det har jag, men jag var rädd för att åka på hajk om man var tvungen att övernatta.
Mc donald's eller burger king? MAX
Är du allergisk mot något? Ja, allt skit som växer ut, mest gräs. Katt och hund, men det känner jag inte av.
Äger du ett busskort? Nej, men bil.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Vit (blå)
Hur ser du ut idag? Just nu myskläder, har haft jobbkläderna på mesta tiden av dagen.
Nar du haft sex idag? Nej.
Vad såg du senast på tv? Hitch
Hur svarar du i mobilen? Oftast Hej det är Emma
Vem ringde du senast? Haha, Patrik faktiskt.
Antal timmar sömn inatt? 8 typ
Sov du ensam? NEJ :)
Brukar du snusa? Nej fyfan!
Vad är det på din favoritnattmacka? Grönsaker, god ost och kalkon
Tycker du om din pappa? Har jag ens en pappa?

SENASTE PERSON SOM:
Såg dig gråta? Danne
Du gick på stan med? Becca
Skällde på dig? Hm..vet inte. Danne kanske

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? JA :D
Bråkat med ditt husdjur? Jahaadå
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej tror jag inte.

VARIT I:
norge? Ja.
finland? Ja.
danmark? Ja.
afrika? Nej.
usa? Ja.
kina? Nej.
tyskland? Nej.
spanien? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback