en liten uppdatering

Jag har inte skrivit på längge. Jag har jobbat mycket. Var ledig i helgen, men då var det fullt upp med annat. Fullt upp med att ta igen livet efter 10 dagars jobb.

Var ledig i måndags också. I går var det heldagsmöte på jobbet. 12-20. Det var bra, men oerhört tungt. Jag var helt slut när jag kom hem. I dag jobbar jag 9:50-18:00. Men jag är fortfarande helt slut, så jag tror att dagen kommer kännas lång.
När jag slutar kommer Becca och vi åker hem hit och umgås..

I morgon är det jobb igen, likaså fredag-söndag också...

Nej nu ska jag duscha lite och göra mig klar innan jobbet. Sen ska jag bege mig.

Det blev en väldigt liten och ointressant uppdatering. Men bättre än inget och det jag orkar och hinner med just nu


Em♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Tack:)

Ja, det är så mysigt så när det börjar synas!

Allt är bra med mig. Börjar bli lite jobbigt o sova med magen men jag hittar väl snart en ställniing som funkar:)

Hoppas det går bra på jobbet för dig! kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback