snabbt in i det gamla vanliga efter frånvaro och ledighet

God kväll!

I dag har jag jobbat efter 4 dagars ledighet. Jag har varit på min ordinarie avdelning där jag inte jobbat sedan december. Kändes sjukt ovant, men tyvärr så kom jag dock snabbt in i det gamla vanliga igen.  Men dagen har gått bra ändå.
Slutade efter stängning och begav mig hem för att hämta upp mannen och skjutsa ner honom till stationen. Efter påskfirandet var det återigen dags för sthlm för hans del :(

Svängde förbi A och H påvägen hem. Drack en god kopp kaffe och snackade skit

I morgon och på onsdag lovas jobb igen. *ye ye*

Nu ska jag sova, det börjar bli dags. ska dock läsa lite Martina först. Eller kanske nya tidningen...

Natti natti

EM♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Va snygg din nya header blev!:) Härlig färg! Har tänkt göra om min länge, men tiden finns visst inte riktigt...

Kram

Postat av: Lina

jag får fortfarande inte upp din header :/ skumt. fattar liksom inte varför?

2009-04-15 @ 13:03:57
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback