Dagen

I dag har jag haft min ända lediga dag denna vecka (ja jag var ju hemma för att jag är sjuk igår).
Älskling åkte till jobbet vid 11:30. Då duschade jag och gjorde mig ordning. Sen tog jag en promenad ner på stan, träffade Beca en snabbis (jag hade tur och kunde pricka in det) sen tog jag bussen till hökåsen och hämtade volvon. Sen åkte vi hem till H och A och efter en stund till Djursjukhuset och avlivade en stackars liten hamsterbäbis :( Sen åkte vi och kollade på ett hus, jag och A. Sen hem till dom och hämtade H och Ozzy. Åkte ut till djuraffären på bäckby, A körde därifrån, sen hem och H och A lagade mat. Sen åt vi god mat :)
Jag gick hem och kollar nu på TV. Älskling ringde för en stund sedan och pratade lite och sa godnatt. Han hade precis jobbar klart för i dag och skulle snart sova. Börjar ju före 6 i morgon bitti igen så.

Jag börjar klockan 9 i morgon :/

EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback