ledig dag för mig och jobbdag för Pos

God förmiddag :)

I dag är min  lediga dag *underbart* Har börjat den med en mysig frukost med världens bästa. Sen har jag inte haft lika kul, har precis varit ner och slängt i två maskiner med tvätt. Men det måste ju göras då det inte hinns med annars.
Snart åker världens bästa till jobbet igen. Han har varit ledig i sex dagar. Jag har jobbat i sex dagar. Han börjar klockan 13 i sumpan. Kommer hem efter jobbet i morgon som slutar 13:00.

Efter tvätten i dag hoppas jag att det blir lite bilköra med anna, sen mer bilköra med Becca *haha*

I dag bokade jag tågbiljetterna till weekenden i mitten på september *lovely*
Ooh vad nice det ska bli :)

EM♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Kul att du uppskattar inläggen:) Har inte orkat tidigare, men har mer energi nu:)



Ja, det var kanske lika bra, så vi inte blev sjuka. Vi får ta o träffas nåt sen iaf:) Hopaps du mår bättre, annars krya på dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback