Tvätt, bad och ren säng :)

I dag har jag tvättat tre maskiner, städat en skitig micro, diskat, plockat in tvätt (sen förra gången typ) eller egentligen sen resan i helgen. Bäddat rent i sängen så i kväll blir det de bästa. Sova i helt rena laka, ÄLSKAR DET :)

Skulle dock behöva rensa lite i linneskåpet. För det är en hel del lakan som är trasiga med hål och grejer. blir till att använda dom och sen kasta. så slipper man tvätta dom igen. Kanske behöver köpa något nytt sen, men det tar vi då. Men jag har lite svårt för påslakan med hål i. Och en del vi har har vi inte använt alls många gånger, men det är redan hål i dom eller så har dom färgat av sig på sitt eget mönster *mina finaste* :(

På eftermiddagen åkte jag älskling och Becca ut till Björnön och solade och jag och Becca badade upp till strax övanför midjan. Stog mest i vattnet och solade :)
Sen åkte vi hem. Becca cyklade hemmåt (till pappa) och jag tog hand om all tvätt i tvättstugan, medans Danne duschade. När jag kom upp med tvätten duschade jag. Sen åkte vi ner på sjökrogen och åt middag. God vegetarisk pasta och en cappucino blev det *mums* och ett glas alkoholfritt vin.

Sen åkte vi hem, och älskling spelar gitarr. Jag har kollat lite möjligheter till någon kommande helg. Får se...


Nu ska vi sova i en underbar renbäddad säng.

Natti Natti

EM♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag kan komma å rensa garderoben. E proffs på sånt!!

Postat av: Malin Lj

Oj, det var ingen liten bebis det inte!! Hoppas man slipper gå över så mycket, och att bebis inte är fullt så stor, verkar lite små jobbigt att föda fram en sån bebis faktist...



Kram

2009-08-05 @ 23:34:56
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: almabeatrice

BAJS PÅSLAKAN, här gick man över graqvar och träsk för att få tag på dom (eller i alla fall HELA götgatan ner från station) å så färgar dom i tvätten.. :[

2009-08-06 @ 17:23:46
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, min man är en riktig hjälte! Vi blev gravida i princip första gången vi hade sex (halvt på skämt) så vi har haft 9 månader på oss att hitta varandra och hur vi vill ha det. Jag är så glad att han är pappa till mitt barn!



Hur hittade du min blogg? Nyfiken

2009-08-08 @ 20:30:05
URL: http://lofsan.wordpress.com
Postat av: Fru Evelina

det är så skönt att ha rent och fint hemma, renbäddad säng är underbart! men hur får ni hål i lakanen? har nog aldrig hänt mig =)



kram!

2009-08-09 @ 10:32:39
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback