♥ GOD JUL ♥

♥GOD JUL♥


I år fira julen lite alternativt hos oss. Daniel jobbar nämligen i dag. Han börjar jobba i dag och åker med 11:45 tåget till Sumpan. Efter att jag lämnat honom på stationen åker jag förmodligen förbi morfar en sväng och sen beger jag mig ut till hökåsen för att fira jul hos extra familjen Bodil och Co/ . Det blir nog både mysigt och trevligt som alternativ till att inte fira som vanligt. Men nästa år ska vi fira jul så det smäller om det i nya HUSET ♥ Allt skall göra då :) Nåja vi får väl se hur det blir med visionen är en hejdundrande jul. Men det blir ju kanske inte alltid som man tänkt sig så det får nästa jul utvisa. Får se om jag hinner förbi graven senare i dag också, det tror jag nog att jag gör ;) Annars tar jag det i morgon.





God Jul lilla Mamma ♥ Du fattas oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback