bra söndag, men vill inte ha måndag

Ska snart gå till bussen för att ta mig till bussen. I dag har jag ingen lust alls. Vill vara hemma och greja mer än en dag i rad någon gång. Men men. ledig i morgon igen.

Jobbar dock till stängning i dag, det känns också lite tungt.

I går var en underbar söndag. Vi sov länge, låg kvar och segade. åt god frukost med färskt bröd. Sen tog vi det lugnt och åkte ut till hökåsen. Gick en långpromenad runt i hökåsen. I det vackra vädret med mycket snö och sol :)

Sen fikade vi hos svärmor och svärfar :)

Sen blev det soft på kvällen också

Avslutade söndagen med ett varmt bad innan sängdags.

Nu jobbet :(

EM♥


Kommentarer
Postat av: almabeatrice

Mys söndag :)



träna imorgon? uppmuntrande tanke ;) haha.. men jag är klar i skolan senast 3 såg jag i kalendern.. och ärligt talat tror ja inte vi sitter så länge..



BAMSEKRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback