God morgon

Det fortsätter TOKSNÖA ute, precis som när jag gick och la mig. Har satt i motorvärmaren för att jag ska kunna åka smidigt till jobbet. Men det snöar ju för mycket för att den ska palla med att få bort allt *suck*
Jag börjar jobba om en dryg timme.

Nu till ämnet MELODIFESTIVALEN

Vad i f'n är det dom har tagit fram för låtar och artister och snacka om att röra till röstningen.
Det finns en person som var med i går som jag ALDRIG någonsin har klarat av och ÄNNU mindre i går. HERREGU´
Hur sjutton kunde Caroline af Ugglas komma med i tävlingen?
Hur i F*N kunde Caroline af Ugglas gå vidare till duellen?
Hur i H*LV*T* kunde Caroline af Ugglas bli utvald av den internationelle juryn?
Hur kunde Caroline af Ugglas HELT PLÖTSLIGT ha två finalchanser??? WHAT???

Nej det här börjar VERKLIGEN spåra ur...!


Nu ska jag snart åka till jobbet, eller jag som sagt börjar om en dryg timme. Men ska göra mig klar.

Saknar min älskling... Bara 5-6 dagar kvar (beroende på hur man räknar)


EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback