jobb, soft, lasagne, praktik

I dag har jag jobbar en liten sväng. hade tid för att lösa av rasterna. Gick bra i dag. Mycket folk var det iaf.

När jag kom hem la jag mig i soffan och snosade lite, medans älsklingen åkte och tränade lite. Sen lagade jag lasagne. Den här gången med köttfärs och på min halva även med majs och kidneybönor. Gott blev det iaf :)

Nu är det soft i soffan igen och Beck. Får se om jag ser klart den eller gör någonting annat.

I morgon åker älskling till storsta´n igen för praktik. kommer hem igen fredag. Ja han har ju haft praktik om senaste två veckorna, men veckan som varit har han fått varit i västerås :)  I morgon är han i Västerås också. Men åker till Stockholm på kvällen. Jag jobbar till 20:10 så jag hinner inte säga hejdå till honom innan han åker. Får göra det på morgonen :(


EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback