snart bara två dagar kvar :)

God kväll :)

I går var jag ledig... då var jag och  Becca ute på en trevlig liten utflykt till Björnön  :)

 





Efter en mycket kall fotografering så satte vi oss i bilen och drack en kopp varmt thé. Sen begav vi oss av förbi Becca och hämtade ingredienser till kvällens middag. Som blev köttfärsås med morötter och färska champinjoner med grön färsk pasta *mums* Vi tittade på AA.

I dag har jag jobbat, men relativt kort pass. Det var så skönt. Vi han dock bli ustkällda två gånger på mindre än 5 minuters mellanrum *herregu* en del gubbar alltså...*suck*

Sen åkte jag direkt från jobbet till Camilla, Nova och Patrik. Fick lite chili och sen badade vi Nova och sen blev det bus i sängen med allihopa. Tydligen det roligaste som finns för denna lilla krabat. Sen varvades det ner en sväng i vardagsrummet inna hon fick lägga sig i sin säng och sova.
Vi drack thé och pratade. Kul att träffa dom igen, var så länge sen :)

Sen tog jag min skruttbil och åkte hem till katten...

Nu har jag pratat med Älskling i telefon, kollat på tv, pratat med älskling och Becca på msn och kollat mer på tv.

I morgon jobb igen.

Sen är det bara en natt kvar och sen kommer världens bästa hem *längtar*

Natti Natti
EM♥

Kommentarer
Postat av: Evy

Åh vad fin du är på bilderna!! Skitsnygg! :-)



Hopas allt är bra med dig!



Kram!

2009-02-12 @ 08:39:39
Postat av: Malin Lj

Vilka fina bilder ni tog:) Men det såg lite kallt ut!

Jag hoppas du inte tar åt dig av utskällningarna, som sagt, gamla gubbar alltså...

Kramkram

Postat av: almabeatrice

ÄLSKAR den översta bilden.. sååååå nöjd den blev så jävla bra!!! :)



Nej det behövde jag inte.. men jag ville ta lite roliga bilder och lägga i bloggen för dom riktigt bra ska jag ha till header sen ;)



PUSS Å KRAM

2009-02-12 @ 17:09:32
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: emmasusanna

oh tack tack :)

2009-02-12 @ 23:02:55
URL: http://emmasuanna.blogg.se.
Postat av: Anna

Åh va fina bilder!!! Den översta vart extremt vacker! <3

2009-02-13 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback