2008 gick och 2009 kom

Januari
Daniels pappa fyller år. Vi firar med familjemiddag som vanligt.
Heath Ledger dog :(
Jag bytte mobilnr.
Daniels syster flyttade till sin lägenhet och Danne hjälpte till med renoverinen.
Bloggen bytte utseende :)
Morfar krossade höften.
Hagge fyllde 24 :)
Legenden Anders Melander fyllde 60 år!

Februari
Niklas fyllde 46 :)
Melodifestivalen var i Västerås
Vi var till Åkersjön med C & M och åkte skoter och hade trevligt :)

Mars
Min bror fyller år tre dagar före mig. 30 hela år blev han. Jag fyllde 24 år, kalas med fika här hemma och middag i hökåsen med familjen.
"Mormor" fyllde 91!

April
Min kusin gifte sig på Jersey, vi hade inte råd att åka dit.

Maj
Becca och världens bästa fyllde år

Juni
älsklingens syster fyllde även hon 30 år, firades med middag i hökåsen.
SWEDEN ROCK festival i Norje i Sölvesborg 6-8.
Redovisade mitt examensarbete måndagen den 9:e juni, dagen efter Sweden Rock. Den 10:e juni hade jag min opposition.
Cathrine fyllde år.
jag jobbade som fan

Juli
Power meet, där vi krockade med cyklarna också :)
vi firade 3 år tillsammans.
Jag jobbade en hel del.
Jag åkte ensam till gbg och träffade bästa Niklas och såg honom sjunga live för första gången faktiskt :) Helt underbart :)

Augusti
Vad på min födelsedagspresent. Spa på hälsobadet högst upp i skrapan.
Jag får mitt EXAMENSBEVIS ÄNTLIGEN!!!
Vi var i Kaggebo och hade det mysigt i några dagar. våran enda semester förutom sweden rock :)
Vi var på H.E.A.T i Eskilstuna jag var sjuk som fan och kallt var det. Men bra :)

September
Maria har sin 30 års fest i stockholm. Mamma har varit död i 2 år.
Följde med Emil till Gotland för att ta hem bilen sen. Var både bra och mindre bra tripp.
Mamma hade varit död i två år :(
Emmas pappa dog och en gammal klasskompis mamma dog. :(

Oktober
Svärmor fyller år
Får vikariat på jobbet
Mamma skulle ha fylld 51

November
Vikariat på jobbet fortsätter. Jobbar mycket
Nova fyllde ett år :)
Kick-off på jobbet.
H.E.A.T spelade på sigurdsgatan 25.
Examenshögtid på MDH i Eskilstuna

December
Vikariat på jobbet fortsätter. Upplärning på ny avdelning på jobbet. Jobbar mycket.
Jul och allt sånt firande. Nyår också så klart :)

2009 ÄR HÄR!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hej gumman!

hoppas att allt är bra med dig och att 2009 har börjat bra =)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback