Lördag

I går var vi på Hagges 25-års fest Mycket trevligt var det...

Kom hem efter 3.
Vaknade före 11 i "morse" gick upp och ut och handlade frukost. Färskt bröd, ost, leverpastej och sen kokade jag kaffe när jag kom hem och fixade. Så åt vi god frukost och tog det lugnt.

Vid halv två begav vi oss ut och skulle ta bilen, då vi kom på att bilen stog på andra sidan fotbollsplanen typ.
*suck* då var vi ju tvugna att gå äääända dit ;) Vi hämtade bilen sen blev det en snabbis ut till hälla och sen till lögarängen för att träna. Det blev för min del 40 minuter Crosstrain och Danne sprang 20 minuter på bandet typ.

Sen hem och nu har vi precis ätit. Det blev Ibbes special. En kyckling kebab med bröd för min del och kebabtallrik för Danne.

Nu är jag helt slut ska vila lite

I morgon jobb igen..4 dagar i rad...

EM♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Vilken mysig morgon ni haft:) Sånt ska man ha på lördagar;)



Vi vill veta vilket kön det är om det går men det är ju inte alltid som bebisen vill ligga så man ser:) Jag är ju alldeles för nyfiken för o vänta!:) Så det blir spännande!



Hoppas ni också har en bra helg:)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback