Tidig träning och jobb

Gick upp strax före 8. Tog på mig träningskläderna och begav mig till Råby för att hämta Becca. Sen åkte vi till lögarängen och tränade. Det var svinhalt på vägarna . Gick knappt att styra alls och verkligen inte att gasa.

På gymmet körde jag cross "terräng" i 20 minuter. Sen fick det vara bra eftersom jag ska stå upp på jobbet hela dagen sen. Slutar 20:30 i kväll :(

Nu har jag precis ätit frukost. vaniljyoughurt med Pauluns äpple och kanel müsli. Havreknäcke med lite kaviar och ett kokt ägg.

Nu fixa fejjan och frillan. Sen jobbet...

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Hihi, tack:)

Ja, visst är de sköna!? Har använt mina så de är alldeles slitna i baken! Tror det får bli ett par nya på lördag när jag ska ner på stan:)



Hoppas allt är bra med er också:) kramkram

Postat av: Malin Lj

Tack för din söta kommentar:) Idag tror jag också allt kommer gå bra, hade en riktig knasdag igår:) Idag mår jag mycket bättre! Men jag ska nog ringa iaf och byta tiden:)

kramar

2009-01-15 @ 17:07:29
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback