träning, fika, soppa, film, jobbet

I går var det en bra dag, trots att världens bästa åkte...

Gosade lite extra med älskling innan jag åkte till gymmet och körde 40  minuter i ett streck på Crosstrain. Sen åkte jag hem, duschade och gosade lite extra med älskling igen. Innan jag körde honom till stationen. han åkte till stockholm i går kväll för att bli hämtad utanför syster kl 6 i morse, för att bege sig till varberg.

Sen var jag kvar nere i centrum och träffade Becca och sen kom Anna ganska fort från tåget. Och så köpte vi present till hennes bror och sen gick vi till gränden. Jag och Becca drack kaffe och anna åt köttfärspaj och drack kaffe. Med EXTRA skum :) *mums*

Sen satt vi där, kanske lite för länge, men vad gör man inte när man har sååå mycket att prata om och inte alls vi sluta :)
Strax före 21, åkte vi till Ica och jag och Becca handlade ingredienser till våran något sena middag. Sen gick Anna hem, hon stackarn skulle ju jobba i dag så hon var ju tvungen att kliva upp tidigt. Jag och Becca åkte hem och gjorde morots soppa. Sen åt vi det och kollade på nån puerto-rico, new york, gangster, salsa film *haha* Den var varken bra eller dålig.

Sen när Becca åkt så gick jag och la mig, proppmätt. Tråkigt att sova utan DB.


Nu har jag precis ätit frukost och ska snart göra mig klar för jobbet...
Jobbar till 20:10 i kväll.

KRAM

EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback