pollenallergi AB

Klockan är 05:05, jag har varit vaken minst sen 03:30, helt paj. Hur allergisk som helst. Har sovit dåligt sen jag la mig efter 12 också. Helt värdelöst. Jag var dum nog att INTE ta en extra tablett i går kväll, (en extra/per dag utöver det som doktorn ordinerat) Jag var optimistisk och hoppades att det skulle funka med den rätta dosen, men nej nej nej. Fy F*N säger jag bara.

Sitter här ute i vardagsrummet till Älskling klivit upp om en knapp timme, så slipper jag fortsätta hålla på att väcka honom med mitt snörvlande och kliande hals.

God Morgon på er alla :)

EM♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Stackare, hoppas pollen lugnar ner sig snart för dig. Kramar

Postat av: Malin Lj

Tack, vi gillade också verkligen den röda:)



Ja, visst är det nära!! Såå spännande! Kramar

2009-07-10 @ 23:52:41
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Tack för din kommentar, galan var fab.

Helt underbar.

Hur har du haft det här hemma?

2009-07-12 @ 20:32:55
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback