snart är han hemma ♥♥

Snart är världens bästa i sverige, om någon timme. Och i morgon är han här hemma hos mig *yes*
Det har varit väldigt tomt här hemma, ingen som sitter inne i sovrummet och plinkar på sin gitarr, ingen som inte lyssnar när man pratar med honom, eftersom hörlurarna är på och tankarna enbart riktade åt gitarren. Ingen som gosar på sitt eget lilla sätt som bara han kan. Men snart är min bästa hemma igen.

I dag har jag haft en sisådär dag på jobbet. Känner mig väl lite utnyttjad kan man säga. Men å andra sidan så blev det ju inte direkt så värst produktivt resultat. Får se om det är klart när jag kommer i morgon eller om jag får stå hela morgondagen också. Jag som inte ens kan det där, det är inte ens mitt jobb. *håller tummarna*

Jag har precis klivit upp ur badet. Jag njöt ett varmtbad med tända ljus med doft av ren tvätt. Ett iskallt glas underbart gott rosé vin och en ruta mörk choklad med rostad mandel *mums* Lyssnade på Läckbergs bok nummer två i datorn samtidigt *mysfaktor 100*

Nu ska jag sova för i morgon väntar förmodligen ännu en lite tålamodskrävande arbetsdag och älskling kommer hem.
Vi ska nog förmodligen fira i morgon kväll också, får se hur pigg han är i morgon ♥


Nej god natt på er

Puss älskling flyg försiktigt ♥

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, vart köper man ljus med rentvätt doft??

Postat av: almabeatrice

Hmm.. du träffade inte becca? ;P HIHI KRAMIS

2009-07-23 @ 06:04:14
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: Lina

aha, så tvättljusen är från partylight? då är det ju inte helt omöjligt att få tag på :) haha, ja allt finns ju på ikea, vart annars? :P

2009-07-23 @ 07:02:30
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback